Campanya OIGS-UPF finalitzada

La campanya de l'OIGS amb la UPF Barcelona School of Management ha aconseguit un total de 12 propostes rebudes.

Moltíssimes gràcies per la bona acollida d'aquesta iniciativa a la recerca de solucions innovadores.

La direcció de la UPF Barcelona School of Management està valorant les propostes en aquests moments.

Ben aviat, més notícies!


En què consistia la campanya?

La Universitat Pompeu Fabra (UPF), a través de la seva escola de postgrau -la UPF Barcelona School of Management- i en el marc del Màster en Direcció de Comunicació, oferia a la Comunitat d’Innovació de l’OIGS la possibilitat de proposar reptes per a què els estudiants aportin solucions innovadores. Es tractava d'una gran oportunitat per fomentar el treball col.laboratiu entre universitat i món empresarial.

La campanya portava per lema "Busqueu que els estudiants us proposin una solució innovadora o la resolució d’un problema" i va estar oberta fins al 10 de novembre de 2018.


En quin context se situava la campanya?

El Màster en Direcció de Comunicació de la UPF Barcelona School of Management forma als professionals que lideraran la gestió de la comunicació de les organitzacions, ja sigui des de l’interior de les mateixes o des de fora, a través d’agències o de consultories. Es va posar en marxa el curs 1996-97 i ha evolucionat de forma constant per adaptar-se als canvis tecnològics, socials i econòmics.

El programa es divideix en dos mòduls.

El primer gira a l’entorn de la creació d’un Pla de Comunicació i incorpora matèries bàsiques com Comunicació externa, Comunicació interna i Comunicació de Crisi al costat d’altres com Marketing, Identitat Corporativa i Eines 2.0 per a la Comunicació. També s’hi tracten aspectes com Protocol i Organització d’Esdeveniments, Responsabilitat Social Corporativa i Habilitats Comunicatives. El primer mòdul es pot cursar de forma independent i dóna lloc a un Diploma de Postgrau en Comunicació Empresarial.

El segon mòdul té com a element central un projecte que els participants han de desenvolupar individualment i que anomenen “Projecte de Direcció de Comunicació”. Les matèries principals d’aquest segon mòdul són Direcció Estratègica, Gestió de la Marca, Creació d’Esdeveniments Mediàtics, Reputació Corporativa i Taller de Marketing Digital. Altres aspectes tractats són Gestió de Projectes, Interpretació de la Informació Comptable i Habilitats Directives.

Tornar

Publicat el 16/11/2018 per: OIGS